allvar

Kommentarer
Linda

Det där har vi också pratat om. Så jobbigt. Jag vill inte bli ensam kvar. Jag vill vara den som får gå först. Jag har ju i många år av mitt liv låtit bli kärlek, just därför. För att jag till slut kommer förlora den.

2009-04-04 » 15:04:35
Lina

jag tänker också på döden. och att åldras. försöker att inte göra det. men ibland, när jag inte kan sova så börjar jag tänka på att jag kommer bli gammal. kanske få cancer för det finns i släkten.. och om det "gör ont" att dö. hur det känns. vad som kommer hända efter att jag är borta osv. blir lessen. livet är så kort. men man får göra den korta tiden man har skojig :)

2009-04-07 » 21:22:26 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0