Vad fick ni i julklapp?

Kommentarer
Therese

Haha vad rolig du är som avslöjar att du sitter naken och skriver :-) Själv sitter jag i morgonrock och är rätt klen efter gårdagen. Huvudet dunkar lite för mycket för mitt eget bästa, men det var det värt för jag hade en rolig kväll ute igår. Och julklapparna är jag nöjd med, allra helst mitt laptop skin på Robert Pattinson hehehe. Kram

2009-12-26 » 11:51:46 BLOGG: http://tesss74.blogspot.com
Lisa

Per Morbergs kokbok och en skönlitterär roman från familjen. Raggsockor och en mössa(tack farmor) :)Det bästa en mamma kan tänka sig!

2009-12-26 » 17:55:44
Lina

jag fick en parfym; bruno banani - woman :D smells wonderfart! fick även greys anatomy säsong 5. nu kan jag snyfta ihop med min favoritserie bäst fan jag vill. fick även en dator, halsduk med döskallar (hihi), hudrengöring, och leila lindholms bok "a piece of cake". nu jäklar ska jag bli en äkta bull(styv)mamma!

2009-12-31 » 17:08:27 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0