Förbannade kopplingshelvete

Kommentarer
Therese

Jag önskar dig bättre lycka och mod nästa gång! Tycker i vilket fall att du är superduktig som gör det

2009-11-17 » 15:47:12 BLOGG: http://tesss74.blogspot.com
Siv

Du är inte kass i trafiken, det är bara du och bilen som inte är kompisar än.

2009-11-17 » 17:31:41
Sandra

Tycker du är super bra som gör något du är rädd för! tänk vad glad du kommer vara den dagen du har ditt körkort och du har vunnit över din rädsla!!

2009-11-17 » 18:52:26
Linda T

Det är skitjobbigt att gå på körskolan, och det känns som om man aldrig kommer att klara det - men tillslut gör man det. Jag fick min första uppkörning i snökaos (ingen överdrift - det var en sån dag då folk inte ens kom till jobbet) och jag kuggade...och grät, grät, grät. Men 5v senare körde jag upp igen, utan snökaos denna gång - men med ett polisdrag på kyrkbron och en svan som löpta amock och pickade på min bil (!!). Då skötte jag mig så exemplariskt så jag fick ett körkort i tassen när jag gick hem. Tack svanen! :D

2009-11-18 » 17:17:52

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0