Grönt äpple i soffhörnet. Lillprutten i ma...

Kommentarer
Lina

TIPS:



1. har du en matta med fransar kan du göra rastaflätor av fransarna.

2. skriv upp alla du legat med i en svart bok. bränn sen boken!

3. ha ett harry potter-marathon på teven o försök lära dej alla trollformler utantill!

4. ta alla carls kläder ur garderoben, vik dom ut o in. o lägg sen tillbaks dom.

5. hitta på ett eget språk! :D

2010-08-27 » 16:11:41 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Jessica

På slutet när jag inte orkade så mkt var det mycket nagelmålande o ansiktsmasker o sånt, även om man känner sig sliten så är man iaf fin om händerna o i hyn :-) Inte det mest spännande iofs. Skriv en lista du o vi får fylla i med parfymfavoriter, doftminnen, äckeldofter, om du vore en parfym vilken osv...där tog mina idéer slut, film o böcker o sånt antar jag du plöjt en del. Men du kan ju fixa filmtittande till nattamningarna så har du det gjort!

2010-08-27 » 22:48:05
Frida

Hade jag haft ett körkort och en bil hade jag kommit och klappat bebismage, pratat framtid och myst en massa:)

2010-08-28 » 15:40:19 BLOGG: http://frida26.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0