Gamla människa borde veta bättre

Kommentarer
Lina

stackars lilla gubbe :( sist jag var på ICA, i somras. juli, 30 grader varmt ute.. så fick jag en utskällning av en tant. hon tyckte jag hade för korta byxor på mej. så hon verkligen SKÄLLDE (?!).. byxorna jag hade på mej var ett par träningsbyxor som slutade nedanför knäna.. + en tshirt o jeansjacka till. hoho jajaa :p

2010-01-28 » 20:21:35 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
hannis

Tyvärr så sant så sant... Tanterna styr gubbarna..Dom flesta jag ser är förtryckta små gubbar.. och när tanterna är hemma och dom kommer själva får dom friheten att bete sig som svin mot oss yngre! Usch fy och bajs va bitter jag låter..

2010-01-28 » 23:00:04
Katja

Det är tragisgt när man ser sånt. Par som kanske, i dagens samhälle, borde ha gått skilda vägar för längesen. Istället har de knegat på och blivit bittra/uppgivna... Jag hoppas, och tror, att vi klarar oss från detta öde :) Jobba hårt för att hålla kärleken levande :)

Stor kram!!

2010-01-29 » 08:37:44
Ylva

Ett gammalt par jag hade nöjet att vara i närheten av förr i tiden hade en väldigt speciell relation. Damen i fråga gnällde och skällde på ett sätt mot "den stackars mannen". När sedan damen inte fanns hos oss längre så led mannen något så fruktansvärt av att hon inte fanns kvar. Dom hade under åren utvecklat en mystisk symbios som antagligen gick ut på att hon gnällde och skällde och han antagligen var så van med det att det inte bekom honom. Det är så svårt att som betraktare sätta sig in i andras relationer. Det är ofta som även jag vill lägga mig i och försvara eller skälla.

2010-01-29 » 14:39:37

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0