I know your secrets..

Kommentarer
freja

Det första alternativet skulle nog passa mej. Inte för att jag besitter "the good look" men för att det skulle vara helt suveränt att kunna förvrida huvud på folk som man vill ändra inställning hos. Tänk bara att få som man vill och ingen fattar att man övertalat dom. Ja, 100% kvinnlig list alltså....hmm....jag är väl kvinna...hmm...kanske redan har "det"?

2010-03-14 » 14:46:33
Margreth

När jag var liten funderade jag alltid hur det skulle vara om man kunde läsa folks tankar, det var något jag ofta hade en önskan om att kunna. Det var i barndomens naiva värld det, ja. Nu skulle jag ALDRIG vilja läsa tankar..tänk vad mycket taskigt man skulle få höra,,både om sig själv och andra. Jobbigt i längden.

Men att kunna teleportera sig själv, och hela familjen..dit man ville, när man ville...DET vore nåt!! Det vore nåt för gråkalla vinterdagar, urtrista kvällar med halvsurt humör, eller dagar då man fantiserar om en solstol under en palm, med en paraplydrink och fin solbränna på köpet.



Det ska jag lära mig, tills nästa liv.

2010-03-14 » 17:07:45

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0