Babybjörn

Kommentarer
Sandra

Hej vännen!



Håller med dig! klart är det roligt att handla saker/kläder till den lille men det är klart att det INTE är det viktigaste! och ett eget rum "behöver" de ju egentligen inte från början heller.. Tror iallafall att ni blir super nöjda med bärselen! vi hade också en babybjörn och Edwin tyckte det var jätte mysigt att åka runt på magen

:-) Tänker på dig! STOR kram!

2010-11-04 » 18:18:53
Frida

Min babybjörn användes FLITIGT. Jag älskade den! Dock trivdes inte emilia i den, men den var praktisk att ha när Isa föddes, hon som ville vara nära nära mig hela tiden. Å praktiskt när man skulle gå en snoa på stan, Isa i bärsele och Emilia i vagnen:)



PUSS

2010-11-04 » 19:43:11 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
janina

Ledsen lina jag kan inte kommentera det har inlägget, mina tankar är kvar i ditt förra inlägg ;)

2010-11-04 » 19:48:56
Marie

haha vilken schysst jämförelse :P Jag använde inte sele så jätteofta...några enstaka gånger en vinter minns jag när vagnen inte kunde köras...men jag vet många som älskade att bära sele :)

2010-11-04 » 20:28:32 BLOGG: http://magnifikamarie.blogg.se/
Elisabeth

Har ägnat några kvällar till att läsa din blogg nu, och måste säga att jag gillar den skarpt! Du skriver hur bra som helst.

Men, det var om bärselar nu :)

Jag hade både en BB och en Mei tai (lite mer "sjalig" bärsele) till mina barn och Mei tai:en var bäst, bebisen sitter mer ergonomiskt i en sån, mer på rumpan än att hänga i grenen. Så jag skulle nog rekommendera den ist för en bärsele.

2010-11-04 » 20:35:03 BLOGG: http://e-beth-b.blogspot.com/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0