Helvetet Jag nu ska välja

Kommentarer
Hannis

Av mig får du massa pepp!! Och jag hejjare på dig!! Måste se till komma över med dom där höft och rygg övningarna till dig. Jag vet att du fixar körkort och vikt och fogarna och allt annat! Kramp

2011-08-28 » 11:27:58
Veronica E

Heja starka kvinna! Go Lina, Go!

Upp till kamp och besegra den! I will be with you all the steps!

Och jag finns för dig om du behöver hjälp, stöd eller Jävlaranamma! :-)

Puss

2011-08-28 » 11:52:26
Katja

Sällar mig till Linas Cheerleaders! GooooOOOOOO LINAAAA!!!! Tillsammans tar vi oss i mål, garanterat!

HEJA HEJA HEJA!!!

2011-08-28 » 14:24:47 BLOGG: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Jessica

Du kommer fixa båda galant, nu har du ju skrivit det här oxå så nu har vi koll på det ;-) Du verkar beslutat dig och det är då det går bra! O om du får en tillfällig dal så får du hjälp upp här, heja heja! Puss

2011-08-28 » 16:08:33
VelourVenus i egen högfärdig person

U go girl!



Jag hade kvar något från foglossningen som gick att knäcka till! En sjukgymnast fixade det, men det kan behövas några omgångar. Sedan är det bara ett evigt stärkande av musklerna kring bäckenet som kan hålla problemet borta så där har du att vinna på att börja röra på dig.



Jag tappade nästan inga kilon efter att lillen kommit ut, sedan gick jag upp i vikt när jag ammade :S

När lillen var tio månader började jag tappa vikt, då efter att ha slutat med socker och vetemjöl, men träningen ligger tyvärr fortfarande i skugglandet.



Ehhh... körkort?! (det är som en svart fläck i det förträngda undermedvetna).

2011-08-30 » 12:15:36 BLOGG: http://velourvenus.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0