Tänk om jag ändå

Kommentarer
hannis

Jag med.. JAG MED!! jag försöker oxå kämpar som ett djur att varje sak som händer ska vara det där extra man aldrig fick uppleva själv..Fattar precis hur du tänker..

2011-12-19 » 22:55:08
lina

du skriver så fantastiskt lina! har en bild i huvudet på er fem ( ni har tre barn i min skalle ), matchande morgonrockar, rosenröda kinder o glor på kalle anka :) inte jul-kalle-anka, utan ja, dom där avsnitten som kommer på disneydags ibland :)

2011-12-20 » 09:01:59 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
lina

.. och det är samma här. mamma "ordnade" visserligen en bra barndom till mej med massor av skoj :) antar att hon tänkte som du. då hon inte fick en bra barndom. knappt en barndom överhuvudtaget så ville hon skapa en sån fantastisk sådan till mej o malin.. men ja, att jag aldrig hade en pappa (jo, biologiskt sett), så finns de ju saker jag saknar. tycker de är helt underbart att min heidi har en pappa som kommer o kramar henne, kittlar henne med mustaschen, matar henne, byter blöja, säger fina saker till henne o köper julklappar tll henne. är så glad att hon får det som jag aldrig fick :)

2011-12-20 » 09:05:00 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0