Svartsjuka

Kommentarer
Jeanette

Hej Lina, jag är en av dina anonyma (eller var kanske man ska skriva nu då ;)..) läsare! Din älskade Carls kusin Jeanette!



Jättekul och följa Ludvigs liv då jag är kär min släkt <3



När det gäller svartsjuka så tror jag nog att vi alla lite till mans bär det inom oss, sen är det säkert många som aldrig lyfter det till ytan eller visar andra deras osäkerhet!



Hälsa familjen din <3

2011-02-27 » 19:13:09 BLOGG: http://nufsan.blogg.se/
Frida

jag har varit livrädd för att bli lämnad, nästan så att jag varit säker på att jag ska bli det. Men känslan börjar sakta men säkert försvinna efter över 2 år...



svartsjuka är så jobbigt:(

2011-02-27 » 19:14:17 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
Vronkan

Det kommer och går. Lite svartsjuka tror jag är bra, men det får inte gå till överdrift.

Är dock sjukt rädd att bli lämnad.. Inte pga svartsjuka eller pga att tecken finns... Utan för att jag inte vet hur jag skulle klara mig utan min kärlek.. :)

2011-02-27 » 21:33:22 BLOGG: http://jvil.blogg.se/
Katja

Sjukt rädd att bli sviken, bedragen och övergiven... Så vågar inte chansa på det kanske...?

2011-02-28 » 01:16:46 BLOGG: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Hanna

Jag har varit svartsjuk med tidigare pojkvänner. Oj så svartsjuk jag har varit! Jag har dock inte visat det så mycket som jag har känt den, för att jag tycker själv att jag är en bättre människa än så.

Men all den svartsjuka har ändå varit befogad då det har visat sig att många pojkvänner även haft andra tjejer på sidan av.



Sen jag träffade Johan har jag inte kännt ett uns svartsjuka. Jag har aldrig kännt mig så trygg i ett förhållande förut.

Jag tror inte heller att det "är bra att vara lite svartsjuk". Självklart kan man känna osäkerthet och rädsla på många olika sätt, men det kallar jag inte svartsjuka.

Men det är hur lilla jag känner, alla är vi olika :)

2011-02-28 » 21:00:57
Hanna

Jag har varit svartsjuk med tidigare pojkvänner. Oj så svartsjuk jag har varit! Jag har dock inte visat det så mycket som jag har känt den, för att jag tycker själv att jag är en bättre människa än så.

Men all den svartsjuka har ändå varit befogad då det har visat sig att många pojkvänner även haft andra tjejer på sidan av.



Sen jag träffade Johan har jag inte kännt ett uns svartsjuka. Jag har aldrig kännt mig så trygg i ett förhållande förut.

Jag tror inte heller att det "är bra att vara lite svartsjuk". Självklart kan man känna osäkerthet och rädsla på många olika sätt, men det kallar jag inte svartsjuka.

Men det är hur lilla jag känner, alla är vi olika :)

2011-02-28 » 21:01:31

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0