Utmaningar

Kommentarer
Josefine

Skriv om bebis prylar. Vad du tycker är bra/onödigt och bara måste ha! Sånt tycker jag är roligt.

2011-02-06 » 19:27:07
Jempa

Tycker om allt du skriver.

Vart nog lika besviken som du på att det inte vart någon låt:) Tycker om spontana låtar en söndagskväll.

Kort från old days är också kul.

Vilka kläder du är sugen på i vår/sommar osv osv.

Pöss!!!

2011-02-06 » 22:27:37
Jessica

Hmmm, tycker du har en bra blandning. Jag tycker alltid det är kul med bilder på saker du har (typ traderavaserna) eller vill ha- kläder prylar tapeter vad som helt, låttips med dina tillhörande minnen/åsikter, bok o filmtips, beskrivningar av psychodrömmar, reflektioner kring vad som helst, o såklart vill jag ha koll på Ludde :-)

2011-02-06 » 22:32:43
Frida

Jag gillar bilder från erat fina hem, bilder på ludde och bilder på er! Fina härliga familjen:-) idag ses vi! Puss

2011-02-07 » 04:19:37 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
Jessica

Jag skulle vilja att du skrev om förändringar.

Förändringar som lilla Ludde bidragit till.

Blev det som du hade tänkt dig, kunde du föreställa dig hur livet som nybliven förälder skulle se ut, vad blev som du hade tänkt och vad blev det inte osv. Runt både förlossningen och tiden efter.



:) Annars tycker jag nog att din blogg är trevlig som den är!

2011-02-07 » 15:15:17 BLOGG: http://agni.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0