Effektiva Grabben

Kommentarer
Mikaela

Haha, ja visst är det mysigt..=) Tänk att kroppsvätskor och dylikt blir så mycket mer intressant när man har småttingar!! =)

2011-01-03 » 13:25:58 BLOGG: http://mickanmickans.blogg.se/
Mikaela

fick alldeles nyss veta att Olivia betyder "fredsälskande". får hoppas att hon lever upp till det namnet...=) Nej, flisan skulle heta Tanja, vart jag fick det namnet ifrån vet jag inte för det kan jag inte med idag. Men när hon föddes så såg hon ut som en Felicia...=) Och det var ett namn som jag inte ens haft i åtanke på hela graviditen..=) Agnes fick sitt namn efter två veckor. Vi kunde inte enas om hon skulle heta Agnes eller Astrid. Jag vann..=)



Olivia har jag gillat länge, det passar så bra med dom andra två. Men ett annat namn som ligger tvåa på listan är Freja. Så vi får se vad hon ser ut och heta...=) Hade vi fått en pojke så hade han med hetat Ludwig. Mitt favoritnamn, ni har ju bra smak!! =) Hur kom ni på att Ludde skulle heta Ludde då??

2011-01-03 » 13:36:31 BLOGG: http://mickanmickans.blogg.se/
Hanna T

Haha visst e det underbart med kiss o bajs! Kvällen före julafton la Bob av en riktig sprutbajs rakt på min mage... Tur jag bara hade underkläder på mig :p

2011-01-03 » 20:24:27

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0