Förkylda Familjen

Kommentarer
Linnea

Och lilleman är jätte snorig å :( han kan knappt äta för det är så täppt i näsan, stackarn får ju inge luft! Och vi vet hur det är med sjuka karlar som är egen företagare, DET SUGER :(. Och jag hoppas din mutta mår bra. Min mutta längtar efter sin partner, haha, så jag hoppas min också kommer se fin ut på efterkontrollen ;)

2011-01-10 » 12:01:16 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Mikaela

Haha, muttor hit och muttor dit..=) Längtar just nu till att få återse min igen..=) Verkar vara många som är sjuka ich förskylda nu. Jag hoppas lillman blir bra snart!

2011-01-10 » 14:09:11 BLOGG: http://mickanmickans.blogg.se/
Jessica

Krya på er! Hoppas det inte var vi som smittade, jag pussade iaf inte på Ludde...Men sm sagt alla är ju förkylda nu, drygt när dom är så små bara..hoppas det ger med sig snabbt!Ni får ge honom vatten, det är ju slemlösande iaf o sen kan man väl försöka spruta in lite bröstmjölk i näsan, jag testade det men det var ju lite svårt att pricka rätt haha. Yeeoh, nu fick jag visitor Q bilder framför mig...

2011-01-10 » 14:36:34
Katja

Finbesök återkommer :D

2011-01-10 » 23:30:31

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0