Åååh men jag älskar ju grädde,godis,smör,g...

Kommentarer
Marlene

inte för att jag e rätt person att säga nått eftersom jag själv kämoar för att hitta nått bra alternativ :) Men jag tror att det absolut bästa e nog att invänta bar backe och ta långa promenader och äta med sunt förnuft.. annars så tröttnar man nog :)

Puss på dig!

2011-03-19 » 12:10:35 BLOGG: http://oomarleneoo.blogg.se/
Sara

Här kommer en kommentar från en läsare du inte känner. Måste först säga att jag tycker att du verkar vara en urhärlig person =)

Det där med att kroppen inte ser ut som man önskar att den ska, det vet jag verkligen hur det är. Jag tränar flera dagar i veckan, men inte händer det något med vikten för det. Men som ovanstående skrivit, så snunda förnuftet vad gäller mat och långa härliga promenader är en mycket bra början. Då blir det nytta med nöje, härliga promenader med sonen i våren =)

Kram

2011-03-19 » 12:52:48
janina

Hej fina lina. Jag håller med förgående promenera promenera och promenera, det kommer man långt på :) Kram janina

2011-03-19 » 13:44:59
veronica

Sunt förnuft, massor med frisk luft, ha kul och njut ! Träna inte för att du måste utan för att du tycker det är kul. Tänk inte på det du INTE får äta utan tänk på allt du FÅR äta.

:-)

Puss

2011-03-19 » 17:14:57 BLOGG: http://veronicareginas.blogg.se/
Lina

storhandla aldrig! gå till affären en gång om dagen o köp en sak varenda ggn. haha, så gör jag! :D det blir promenader det! :D

2011-03-19 » 18:56:31 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Carin

Ett konkret tips: www.myfitnesspal.com

Att hålla lite koll på hur mycket vissa saker faktiskt innehåller.Att skriva upp allt man äter på en dag. Får en att tänka efter ibland. Bra sida.

2011-03-19 » 19:02:59
Hannis

ok kommer jag då med mitt tråkiga.. så här säger min dietist. Alla ska äta som diabetiker alltså tallriksmodellen MEN små små portioner mat mycket grönsaker inte för mycket frukt och inget socker så långt ögat når.. Motionera behövs för att kroppen ska må bra. Men för att tappa vikt är det maten det hänger på teoretiskt så kan du skita i att träna och bara hålla koll på maten och ändå tappa vikt. Men samtidigt behöver ju kroppen motion. Men en sak som jag måste få säga utan att såra eller förstöra några drömmar.. Den kropp du hade före gravdieten kommer du aldrig få igen.. Nu har du en ny kropp var stolt över den du har faktiskt fött ett barn...

2011-03-19 » 22:18:42
Tess

Säger som alla andra- regelbundna mattider, små portioner och motion. Jag har ju själv gått ner 42 kg med Viktväktarna och dom kör ju den varianten fast lite striktare vilket kan vara svårt när man har småbarn. Men som för mig som har gått upp en hel del så handlar det om att hitta vad som är "boven", och i mitt fall är det SOCKER!!! I need it :) Är fan beroende, men nu jävlar har jag bestämt mig för att sluta. Lycka till med din viktnedgång. Kram

2011-03-20 » 09:52:23 BLOGG: http://tesssan.blogspot.com
Marie

Googla LCHF och kolla om det kan vara något för dig. Man behöve iaf inte gå hungrig!! Men.... goooodis är gott!!!!!!!

2011-03-21 » 11:13:17

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0