Tandhälsa

Kommentarer
Anonym

Borstar för egen kraft.. det tar ju en evighet att köra med en eltandis. Använder aldrig tandtråd, drygt.. ;) Men har fin fina tandsingar trots graviditet med en elak halsbränna och jämna kräkningar, plus att jag är ett godistroll. Borstning sker morgon och kväll =)

2011-03-16 » 14:13:41
Majsan

Efter att tandhygienisten hotat med att jag (typ) kommer att tappa alla mina tänder om jag inte skärper mej så använder nu sen nästan ett år tillbaka mellanrumsborste, eltandborste och munskölj. Det där med att tappa tänderna känns ju mindre kul.. Förhoppningsvis blir mina tandstensproblem bättre nu när jag slutat röka också. Men jävlar vad det är tråkigt att greja med tänderna i en evighet varje kväll.. :/

2011-03-16 » 22:35:13

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0