Årstidsschizofren

Kommentarer
Saralovisa

Vad har du för linne kvinna? Mums!



Allt går för tillfället åt pipsvängen, har hittils slukat inte mindre än två kladkakor den här helgen och gråtit floder där emellan. Ibland blir det kaos när både en själv och den man älskar är så trötta att ögonen går i kors. Även det minsta tjaffs hamnar ur proportion:/



Så förbannat kul det lät att så besök av en sån gammal goding. jag hoppas att allt blir kalas!:)

Du min sköna böna, visst är det i dalarna ni bor?

Om jag inte minns fel så bor ju både du och LePoop där. Jag hade nämnligen ett sånt sug efter er båda igår att jag inte hittade någon annan lösning än att se masjävlar. Av dalmål kan man inte bli annat än lite lättad i hjärtat.

Stor puss

2011-11-06 » 15:17:54 BLOGG: http://saralovisa.webblogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0