Som apburen på zoo

Kommentarer
Lina

jag gillar den inte :p den är söt. men jag blir faktiskt illamående när man får se alla fetton sväva runt som inte vet hur man kan gå. får alltid en spykänsla. gick o diskade ist när dom kom, haha..

2011-11-14 » 12:25:37 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Annalena

Jag hade dödat kärringjäveln och kört ner instrumenten hon nyss haft i mig i halsen på henne! Ursäkta mitt språk men va fan så där får man fan inte bete sig!!!!!

2011-11-14 » 12:57:25 BLOGG: http://lillisandal.blogg.se/
Mikaela

Åh fy fan vilken okänslig kossa! Det där var riktigt oproffisonellt! Kränkning på hög nivå. Nej fy fan!

2011-11-14 » 13:30:52 BLOGG: http://mickanmickans.blogg.se/
Lina

nejnej.. men dom förstör filmen :p den är bra tills dom dyker upp

2011-11-14 » 14:23:07 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Anonym

Till att börja med.. Denna jävla vikt hets. Nej, alla är inte svinrika och har vare sig en personlig tränare, kock, minihitler som skriker på en så fort man stoppar nått fel i truten. Nej, alla har inte "bra" gener och går ner allt samma vecka. Jag har en dotter som är 2 år och jag har fortfarande 20kg kvar. Jag hinner tids nog. Småbarnsåren ska man väll njuta av mammaledighet, fika med vänner, goda middagar osv.. Vikten kan jag fokusera på när hon bryr sig mindre om mig och mer av sina vänner. ;) Men visst vill man väll gå ner. De är väll klart som korvspa. Man saknar ju sina gamla kläder om inte annat. Åtminstone jag. Och känslan att känna sig riktigt snygg och inte fundera så mycke på vart det hänger över mest. =) Och att de är bra för hälsan bla bla.. Men sånt vet man, det går även att läsa i tidningar. Man behöver dock inte få det uppslängt i ansiktet (musen) utav en otrevlig sköterska. Där går fasen gränsen! Nää, bry dig inte om henne. Du är fin precis som DU är!

2011-11-14 » 15:48:16
Jessica

Men va fan, o i det utsatta läget oxå, tragiskt att det finns såna människor o speciellt i såna situationer..:-(

2011-11-14 » 16:35:17
Hannis

Ooo jag har blivit hånad an läkare för min vikt! Dom har verkligen stått och skrattat åt mig när jag bara har haft trosor på mig. Både kvinnliga och manliga.. Och nu ska jag åka och få skit för jag inte tappat min vikt..:/ det är skit tufft! Har till och med haft en manlig läkare ta tag i min röv och frågat " va fan detta är?!" det var höjdpunkten!

2011-11-14 » 17:02:16
Linda t

Jag önskar att jag kunde säga att jag inte varit med om liknande händelser, men det har jag tyvärr. Inte bara en gång, utan många. Bland annat när jag var gravid i 6:e månaden och redan hade tappat 10kg och kräkts dagligen. Folk är så jäkla dumma i hela jävla huvudet.

2011-11-14 » 22:44:53
frida

Jo, var nog kombon lök/svamp/vitlök som gjorde att han hade ont i magen :-(

Varit sömnlösa nätter nu i över tre veckor, började med att han blev sjuk och nu nog blivit en ful ovana...



Men vilket bemötande på sjukhuset då, vilken apa!! Kramar på dig

2011-11-15 » 06:58:28 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
elin

men va!? vilken idiot! hon måste ju må dåligt själv, annars beter man sig ju inte sådär!



jag fick träffa en elak tant på gyn här i avesta förut jag också. alltså gyn inne i sjukhuset. jag vad där för ett ultraljud för jag var osäker på om bebisen levde där inne i magen. hon var skit tjurig och tyckte jag var töntig. sen när jag låg där med benen i vädret efter undersökningen klappade hon mig på låret och sa "så, nu kan du sluta fjopa dig"

sen när jag sa: "ja men vad skönt att allt verkar vara bra där inne", sa hon - "jo fast bara för att det är bra just nu behöver det ju inte vara det imorgon" så säger man väl inte till nån som är där och är orolig om bebisen lever eller inte.. och jag kom mig liksom inte för att säga nåt heller, det är ju efteråt man kommer på massa bra!



2011-11-15 » 09:41:57 BLOGG: http://poppelberget.blogg.se/
LePoop

Nej men usch? Kontinueliga empatitester på människor som jobbar med människor. Det här var det mest idiotiska jag hört på länge.

2011-11-16 » 10:18:08 BLOGG: http://lepoop.wordpress.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0