Världens svåraste balansgång

Kommentarer
Johanna

Å vad du skriver bra, underbara kvinna. huu vad jag saknar dig, tänker ofta på alla härliga stunder och fantastiska samtal vi haft! Kram fr finska (is)pinnen

2011-11-22 » 19:15:43
Frida

barnuppfostran låter så enkelt innan man får barn, jag tycker det är jättesvårt i vissa situationer hur jag ska göra. jag lär mig nya saker hela tiden, trots att jag varit mamma i snart 9 år...

2011-11-23 » 08:06:50 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
Inger

Har inte lärt mej ämnet ännu trots tre barn och det äldsta 35 i år. Man går i skola själv när man är förälder. Har länge trott att jag kommer att misslyckas med min fostran, men idag tror jag att förälder och barn lär av varandra. Inget av mina barn är lik den andra och det är bara att lära nya erfarenheter med varje barn. Och ibland gör man rätt och ibland blir det fel. Grunden är ändå att med kärlek försöka allt man kan. Trots att man ibland känner för att spy både på sig själv och barnet. Du må tro hur många gånger jag funderat över vad jag gjort fel och hur många gånger jag funderat över varför just jag är en så bra mamma ;-)

2011-11-23 » 20:48:24 BLOGG: http://femtiopluskvinna.blogg.se/
Inger

Har inte lärt mej ämnet ännu trots tre barn och det äldsta 35 i år. Man går i skola själv när man är förälder. Har länge trott att jag kommer att misslyckas med min fostran, men idag tror jag att förälder och barn lär av varandra. Inget av mina barn är lik den andra och det är bara att lära nya erfarenheter med varje barn. Och ibland gör man rätt och ibland blir det fel. Grunden är ändå att med kärlek försöka allt man kan. Trots att man ibland känner för att spy både på sig själv och barnet. Du må tro hur många gånger jag funderat över vad jag gjort fel och hur många gånger jag funderat över varför just jag är en så bra mamma ;-)

2011-11-23 » 20:48:44 BLOGG: http://femtiopluskvinna.blogg.se/
Marie

Du skriver så klokt, och precis allt det där kan ge en stora skälvan. Men det är sant som Inger skriver, vi finner en väg tillsammans, fast den är lite guppig.

2011-11-24 » 22:16:41

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0