Cool och avslappnad?

Kommentarer
emelie

sv: hej! jo vi har juh valt att gå isär, hade inge bra familjeliv, det var jag och två bäbisar... förhållandet var som bortblåst, inge kärlek, inge sexliv. har mer kännts som om jag levt med en inneboende som inte visar känslor eller kan städa, tvätta efter sig.. heller inte mycket ansvar med lillgroda.



så detta suger rävpung! han bor tillfälligt hos sina päron, men jag är tveksam om han kommer skaffa eget.. han kommer sluta upp som sin halvbror 50 år och bor hemma... låter sjukt men så är det.



han är bra på att vara pappa ibland, men han har aldrig vart med maximilian själv, så att lämna bort maximilian 3 h med sin pappa själv för första gången känns pest.



men annars mår vi bra, jag är stark & ser bara möjligheter med detta. nu fick du en bibel.. men skitsamma puss & tack för omtanke!!!



2011-10-02 » 14:59:17 BLOGG: http://kirabebis.blogg.se/
VelourVenus i egen högfärdig person

Huga, jag känner med dig där! Min lille är ofta trög i magen och emellanåt såpass att han blir jätteledsen när det är dags för nr2.

Jag har upptäckt att det är vanligt (på vår grabb) att han blir lite lösare i magen då han har varit förkyld (småbarns immunförsvar går bokstavligen genom magen), men när förkylningen går över så blir han plötsligt jättehård i magen istället. Det gäller bara att vara redo med katrinplommon när det händer.



SV: Jomen visst! Jag tycker iof. att stjärtplacerare är en av världens bästa uppfinningar, men lite oförutsägbar variation har ingen dött av. Inte jag iaf ;)

2011-10-03 » 06:55:44 BLOGG: http://velourvenus.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0