Första tanken,inte andra

Kommentarer
Frida

ooooh, jag skulle bli skuldfri. det absolut första jag tänker på!

Å sedan skulle jag skaffa ännu större hus, ta en intensivkurs så jag fick körkort, köpa en flådig stor bil som alla får plats i, jag skulle anställa någon som hjälpte mig med städ och tvätt, skaffa en stor fin sommarstuga vid vattnet, skaffa en lägenhet i nån storstad i europa, lyfta mina tuttar, fixa mina tatueringar, sätta in massa massa pengar på barnens bankkonton, köpa massa presenter till familj och vänner..



ooj va listan skulle kunna bli lång!

2011-10-06 » 11:53:46 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
Hannis

Finns bara en sak..

Skuldfri!

jag kan ge bort resten till rädda baren

2011-10-06 » 12:34:13
Elin

RESA

Jag skulle resa, resa, resa, å köpa ett fint funkishus i Norrköping, med plats för ateljé till mig, studio till mannen, middagar och fester för vänner och familj. En sommarstuga runt krokarna i Avesta.. Å massa annat också

2011-10-06 » 13:56:00 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Jessica

Jag skulle gå till banken. Betala av våra skulder, betala mammas och pappas, Lina, Magnus, My, Marcus, Emma, Jennys, Fridas och Ciccis skulder.

Investera pengar i form av fonder alt aktier till barnen.



Sen skulle jag köpa en sjötomt, bygga ett sjujävla hus åt min familj, köpa ny bil.



Jag skulle även ge Lovas pappas familj en slant så även dem fick en ännu bättre möjlighet till att lyxa till det lite extra med barnen osv.



Sen skulle jag ta med mig mina närmaste vänner på en shopping weekend till tex London där jag bjuder på allt.



Jag skulle även använda mina pengar till att se till att mitt hus är stort nog så jag skulle kunna ha flera fosterbarn boendes hos oss.

Kanske även öppna ett ställe för kvinnor och barn som far illa/är hemlösa och hjälpa dem efter bästa förmåga.



Nu är nog pengarna slut :)

2011-10-06 » 21:05:01 BLOGG: http://agni.blogg.se/
Katja

Bli skuldfri. (Jag själv, mamma, systrar...)

Ny bil.

Plastikoperation (ty det kommer att behövas efter stor viktnedgång som jag räknar med efter min GBP-op)

Hus

Lägenhet i New York eller London

Hjälpa de i min närhet som verkligen behöver det (om de tillåter att jag gör det. Inte trampa på någons ömtåliga tår och förlora en vän)

Och framförallt:

Köpa riktig kamerautrustning! :)

2011-10-06 » 22:59:11 BLOGG: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Veronica E

Göra mig skuldfri. :)

Sedan anlita massa snygga hantverkare så de kunde fixa huset från topp till nock (eller kanske riva och bygga nytt.. men det är ett kanske).

Betala av min mammas skuld, mina svårföräldrars skuld och hjälpa mina närmaste vänner med lite välgörenhet :)

Ordna mina barns framtid, den finansiella ialla fall.

Köpa mig en sportbil :)

Och sedan en bröllopsresa med hela familjen och massa vänner :D

2011-10-07 » 07:51:31 BLOGG: http://veronicareginas.blogg.se/
Jessica

Reeeesa!!! Och om jag fastnade extra för ngt land skulle jag köpa mig ett litet franskt slott fast inte i Frankrike utan ngnstans med härligt hav där man kan bada året om, dit jag skulle bjuda mina vänner o familj :-) Sen skulle jag iofs ville ha ett hus i typ Wales vid en klippa där havet stormar nedanför, fast inte nu när jag har Stella när jag tänker efter...

2011-10-07 » 08:49:09
Annalena - mamma till Jack

Säga upp mig och glida runt på en feeeeet räkmacka festen av livet ( betala av hela familjens skulder, bygga ett hus vid sjön, köpa massa saker som jag inte behöver, resa och säkra mitt/mina barns framtid )

2011-10-07 » 21:47:44 BLOGG: http://lillisandal.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0