Missat att svara

Kommentarer
Veronica E

Puss min kära vän.



Jag förstår dig. Som mamma så försvinner omvärlden ibland.

Och ha inget dåligt samvete för att du missat att svara, i alla fall mig, jag finns här när det passar oss båda.

2011-10-24 » 07:05:32 BLOGG: http://veronicareginas.blogg.se/
saralovisa

Hahahaha! ""Jag är fan inte nonchalant"är så klockrent till den där bilden!



Nej det har du rätt i. Ordet duktig ska vara laddat med positivitet men jag tror att det är lätt att det även laddas med prestation. Jag blir glad när jag får höra att jag är duktig. Det ska man bli!

Shit jag försöker skriva något bra här men jag får inte fram vad jag vill säga. Men ja, duktig ska man vara för sin egen skull och för att man är sjukt bra i sig. Inte bara för att få titlen duktig.

Fattar du vad jag menar? Ibland är det svårt att få fram orden på ett riktigt sätt. Älska småbarnmammahjärnor!

2011-10-24 » 10:43:30 BLOGG: http://saralovisa.webblogg.se/
saralovisa

Är det ok om jag snor den här bilden? puss

2011-10-24 » 10:51:40

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0