Lady Drama

Kommentarer
Veronica E

Puss på fina Lady :)

Ha en fin tisdag, även fast det regnar.. Och hoppas att du är mindre drama idag. Kanske inte har lika ont. Kanske till och med BORTA :)

2011-09-06 » 08:01:18 BLOGG: http://veronicareginas.blogg.se/
VelourVenus i egen högfärdig person

Oh my goodness, the Drama! Jo, nog har man en liten dramaqeen som ligger och pyser någonstans i hjärtegropen. Men med huvudvärk blir min dramatiska donna mest bitsk och martyrisk - hon tar sig för panna, kastar sig bakåt i soffan och jämrar sig.



SV: Jo, jag har en gammal bänkdiskmaskin som inte är installerad.. för jag vet inte hur man gör :P och eftersom jag är den tekniska i vår familj så hänger det på mig (sambon har ena tummen mitt i handen och den andra får han sällan ur röven). Äh, jag vet inte om den gamla skrothögen fungerar ens en gång.. diskmaskinen alltså, inte sambon :D

2011-09-06 » 08:55:45 BLOGG: http://velourvenus.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0