Jag och mina bröst

Kommentarer
Madde

Här har du lite info, även om situationen inte är densamma så kan du säkert få en del inspiration från råden! http://www.amningshjalpen.se/index.php?option=com_content&view=article&id=95:tidigare-fragor-sluta-amma-vid-14-manader&catid=27&Itemid=65 Om du vill bolla mer med någon så rekommenderar jag att du ringer till en hjälpmamma, finns info på hemsidan, de personer som jag vart i kontakt med är toppen! :) Du kan även fråga på FB för snabba råd, då söker du på Amningshjälpen och sen kommer gruppen upp! Jag har bombarderat dem de senaste veckorna med diverse svampfrågor och de är alltid trevliga där också! Då får du dessutom råd från amningskunniga personer..! :D



2012-02-10 » 15:20:25
Sandra.B

Hej hej! Har du provat att ge honom kall välling? Emmy ville bara ta flaskan om vällingen var kall.. Kanske kan du prova en annan flaska? Vi har dr Brown, den är jätte bra och lite bredare så det ska kännas som bröstet.. Tycker han inte om välling i glas heller? I såfall kanske han helt enkelt inte gillar smaken. Då är det kanske bara " den hårda vägen kvar " men det går bra det med. Lite jobbigare bara kanske. Men då slipper ni ju sluta med vällingen senare ;-) det brukar ju också kunna vara lite drygt menar jag. Stor kram till er alla <3

2012-02-10 » 19:30:27
Frida

åå va jag känner igen mig lina.. du vet ju hur Isa var, hon VÄGRADE välling/ersättning och allt vad flaskor heter.. Så jag ammade henne i över 2 år, jajjamen. bara att kämpa på:)



men som sandra skrev, provat en annan flaska? Ingo tar bara flaska med anatomska nappar,,,



kram och puss

2012-02-11 » 08:49:57 BLOGG: http://frida26.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0