Det är underbara tider med Ludwigs utveckl...

Kommentarer
Annalena

Sv; ja visst är den fin? Jag gillar den också, en julklapp. Var två pack, den randiga och den med bilar. Kommer från kappahl :)

2012-01-16 » 09:09:24 BLOGG: http://lillisandal.blogg.se/
saralovisa

Haha åh Ludde! Jag får en känsla av att ni kommer att få vara med om en hel del intressanta saker genom årens gång.



Alltså Lina.

Nu dog jag lite.

Av skam och lycka på samma gång!

DU ÄLSKAR JU JACKAN!



Tänk igenom det här ordentligt så att du inte ångrar dig och får en klump magen varje gång du ser mig använda den, eller hur den vackert hänger i mitt kök sådär idylliskt!

Och om du fortfarande är säker efter att du tänkt på exakt vad det innebär så insisterar jag på att få betala!

Det är ju present nog att du överväger att sälja den till mig? Eller hur? Visst har jag rätt?

Jag tycker att jag har rätt.



200-300+ frakt? Så jag vet jag att du kan köpa dig något annat fint, eller varför inte en ny doft?



Du är den finaste Linapiraten i världen men känn in nu va? ;)

Massa kärlek till dig

2012-01-16 » 10:32:16 BLOGG: http://saralovisa.webblogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0