Viktigare än idioterna

Kommentarer
Elin

Ojoj så jäkla bra skrivet! Stämmer ju verkligen fullt ut. Och dendär förklaringen på en idiot är ju mitt i prick. Det är just såna jag försöker utesluta ur mitt liv och helst av allt aldrig släppa in. Men vissa är proffs-idioter och de kan vara svåra att upptäcka! Och varför är det så att man ofta (iallafall jag) lättare kommer ihåg de hårda orden än de snälla kärleksfulla orden?

2012-06-10 » 22:05:55 BLOGG: http://poppelberget.blogg.se/
Anonym

Ja du... tänk om det kunde stämma.... jag är 35 år och har fortfarande inte funnit det där positiva. Och tror aldrig att det kommer att komma heller. Ljusglimtarna kommer tyvärr inte för alla :( Inte vännerna heller :(

2012-06-11 » 07:55:33
Anna sommar

Gud så vackert skriver Lina. Jag fick tårar i ögonen och blev bara så.. Berörd! Tack för dina inlägg. !!

2012-06-11 » 21:14:20
LePoop

Svårt att välja det där men härligt när det lyckas. Jag tror att man är tvungen att välja hela tiden, ibland lyckas man och ibland går det mindre bra. Men bara man försöker så. Kram.

2012-06-11 » 22:30:02 BLOGG: http://lepoop.wordpress.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0