Luktar ni också europeisk huvudstad idag?

Kommentarer
Katja

Snart kommer jag dofta "Pure Grace" fr Philosophy. Eller "Skin" fr Clean. Har inte bestämt ännu :)

2012-05-02 » 12:50:20 BLOGG: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Anonym

haha, faktiskt så luktar jag blomjord o pojkvännens deo. 1, Jag har varit ute o grävt i landet. 2, Min deo var slut i morse. Så jag lånade karlns. O jäklar va smarrigt jag har luktat hela dagen.Ingen unken svettlurk här inte. Jag fortsätter nog att låna den ett tag till. ;)

2012-05-02 » 20:04:37
Sara

Jag rensade i förrådet i helgen och hittade min gamla parfym som jag hade på gymnasiet. Ralph av Ralph Lauren. Så den använder jag nu och känner mig notstalgisk.

2012-05-03 » 09:12:18

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0