Så mycket mindre skoj

Kommentarer
Ylvan

Jag blir så jävla trött på folk som måste ha en massa tråkiga åsikter. Kan man inte bara hålla sånt inom sig eller bara inte lägga energi på sånt man inte gillar.

Jag tycker iaf om att läsa din blogg och jag tycker om dig. Så det så!

Dom som inte håller med behöver inte bemöda sig med att läsa din blogg eller kommentera...

PUNKT!

2012-05-09 » 13:12:07
Anonym

Jag tycker om din blogg! Den är hemtrevlig på nå vis. =)



Men såklart finns det ju alltid stolpskott där ute som bara måste hävda sig hela tiden. Om man nu inte gillar en människa, varför lägger man då ner så mycke energi på den? Nää, det är väll en avundsjuk stackare. Skit i dom och tänk på oss som gillar att läsa, men kanske väldigt ofta är dåliga på att lämna kommentarer. Men vi finns här. =)

2012-05-09 » 14:46:51
Birgitta Ahola

FORTSÄTT skriva Lina....Det är så kul att kunna följa människor man tycker om. Ber om ursäkt för att jag är dålig o kommentera men jag gillar din blogg iaf :). Kramar till dig!

2012-05-09 » 17:50:45
Eva

Men usch då, förstår om du tappat gnistan i såna fall.

Men vi som läser och uppskattar blogg Lina saknar nu alla underfundiga och tänkvärda ord samt alla smulor i hörnen med för den delen :)

Låt inte någon missunnsam tråkmåns få övertaget.

Största kramen!

2012-05-09 » 17:51:51 BLOGG: http://evasvardagligaansatser.blogspot.com
Anonym

Jag gillar iallafall dig och din blogg. Har aldrig kommenterat förrän nu, men kommer ihåg hur du alltid hejade med ett stort leende när vi möttes på stan. (tror vi träffats på en fest på Prästgatan). Blev på lika gott humör varje gång. TACK!!!

2012-05-09 » 19:19:12
Anna

Jag läser & ler varje gång!! Klart du ska fortsätta, strunta i vad tråkisarna tycker!

2012-05-09 » 20:49:05
Anonym

2012-05-09 » 20:59:47
Eva

Sluta jiddra, börja blogga!!! Jag läser ca 2 bloggar. Utan din, 50% mindre igenkännande romantisk diskbänksrealism! Jag tycker inte alltid lika, men vill dig för den skull inget illa. Fy på de människor som vill dig illa. Kära du, Leta upp en gammal/ny synthpärla och tänk på alla de människor som verkligen tycker du är helt fantastisk! (i händelse av nedstämdhet jag brukar leta upp revlo9 Walking machine och röra mig ryckigt och känna mig cool och viktig!)

2012-05-10 » 02:02:24
Jempa

Fy för elaka människor.

Älskar din blogg, skit dålig dock på att kommentera... Skärpning Jempa ;)

Älskar ditt sätt att skriva om allt som händer omkring sig och din familj... Nya små tänder på Ludde eller ny fräserbil till mannen... Men mest dina parfymer och snygga ringar :)



Puss puss <3

2012-05-11 » 08:52:36
Veronica

Puss!

2012-05-12 » 13:17:21 BLOGG: http://veronicasbravader.blogg.se/
Carin

Jag är in rätt ofta men jättedålig på att kommentera, men jag är jätteglad över alla bilder på Ludde, ditt hem, dig och ditt liv. Känns lite närmare då. Ska bli bättre på att berätta att jag är förbi. Och vilka är det som skriver taskiga saker, okända töntar eller kända? Nä, dom har ju inget bättre för sig än att kolla in bloggar dom inte gillar..stackars dom liksom.. :-)

2012-05-21 » 20:28:22

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0