Mensgnäll

Kommentarer
Lina

Mensvärk är inte roligt. Inte en jävel förstår en heller.. När jag fick mens - i sjuan - så fick jag så ont att jag kunde inte stå med ryggen rak. Det gjorde så jävla ont i magen om jag "rätade ut på mej". Var hemma i minst tre dagar. Kunde ligga o gråta för att det gjorde så ont. Läkarna sa att det bara skulle göra sådär ont i början. Pyttsan :p



Det höll i sej ända till ett år sen - maj 2008. Sen dess har jag inte sett röken av min mens :p



Det tycker jag är skönt som fan. Jag har ju aldrig ont. Men.. man ska ju ha sin mens.. Det är ju ett tecken på att något är fel i min kropp nu.. :S Mindre roligt att tänka på kanske..



OJ, va långt o rörigt min kommentar blev! :p Godnatt! syns imorgon!

2009-07-07 » 22:51:45 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0