Förebild

Kommentarer
Katja

Min farmor. En underbar kvinna som jag tyvärr inte kunde kommunicera med så bra då vi talar olika språk. Och min spanska blev aldrig så bra att jag kunde sitta och höra henne berätta om sitt liv innan hon gick bort nu i somras.

2009-11-29 » 12:28:00
Therese

Min mamma, Madonna och Jillian-tränaren i Biggest loser-hon är grym!

2009-11-29 » 16:35:21 BLOGG: http://tesss74.blogspot.com
Andrea

Mina föräldrar!

De ställer alltid upp för mig, finns alltid där med en hjälpande hand.

Har aldrig varit bortskämd med saker, men istället fått massor av kärlek.

Min pappa är en av de personer jag kan prata prata med det mesta om, vissa saker utelämnar jag såklart och andra pratar jag hellre med mina vänner om ;-). Men Pappa han finns är alltid där, lyssnar, stöttar, ger råd, tröstar, ja precis så som en pappa ska vara. Jag vet att om jag är i knipa, behöver prata och vad det nu kan vara, så kan jag ringa oavsett tid på dygnet. Mamma med såklart, men jag har alltid varit pappas lilla tjej :-) Pojkflicka som jag blev!

Det jag strävar efter, är att bli för våra tjejer, det som mina föräldrar är för mig idag!

2009-11-29 » 22:47:51 BLOGG: http://andrea-mybookofdays.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0