Im not 15

Kommentarer
Therese

Haha, ja herregud vad många man var kär i också, en ny varje vecka :-) Och idag kan man inte förstå varför...

2009-10-29 » 08:11:49 BLOGG: http://tesss74.blogspot.com
Andrea

Så sant :-), kände igen vartenda ord du skrev. Svävade ca 15 år tillbaka i tiden. Vilken tönt jag var :-D, men ack så kär i en kille, en kärlek som varade i nästan 3år!!! Osäker blick, stammande & trevande ord i ett försök att säga hej, röda kinder, bultande hjärta, skoldanser i hopp om att få en tryckare med just Honom.... Nu en massa år senare, haha, tänk vad kär man var, han var söt, men idag, bara "vem som hellst".



Tack för att du fick mig att minnas :-) Härliga tonårsförälskelse!

2009-10-29 » 09:54:20
Vronkan

Oj, ja! Been there.. Flera ggr. :D

2009-10-29 » 10:10:11 BLOGG: http://jvil.blogg.se/
Eva-peva

Precis, och mitt tonårs-span & jag träffade på varann ute flera år senare & detta kom upp, han hade visst spanat på mig med i typ 2år ha ha... vilken misär, om man bara vågat.

Men vi dansade mååååååånga tryckare tillsammans ;)

2009-10-29 » 10:46:17

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0