Tankar som flyger

Kommentarer
Eva

Ja det är skitläskigt att dra på sig lån, jag har som tur en sambo som är väldigt O-orolig av sig och peppar mig när jag sjunker ner i "kommer det här att gå"- tanken. Se ett husköp som en INVESTERING som du precis skrev, det är ju sällan man får mindre tillbaka för ett hus om man sen skulle ångra sig och vilja sälja, go for it! Det är det bästa jag gjort!

2009-09-03 » 21:05:44
Linda

Jag ryser då jag läser Evas kommentar. Så sant Lina! Jag har iofs redan sagt det, go for it. Gört, ba gört.

2009-09-03 » 21:51:58
lina

svar:



Tack för era stöttande kommentarer

Det gör mig modigare.



och glad att ni vill stötta mig

Puss på er,vackravackra kvinnor


DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0