Ångest-smockan

Kommentarer
Hanna

Hej Lina!

Jag har börjat läsa din blogg och jag fattar verkligen inte hur du står ut med att må så dåligt! Jag e sjukt imponerad av att du klarar av det!

Jag hade ett sjukt illamående i ca 9 veckor och jag höll fasiken på att ta livet av mig ett x antal ggr...

Så all min beundran går till dig!

Kämpa på, det står inte på förrän vi har våra små pojkar hos oss :)



Kram från Hanna (Wadhagen den yngres fruga)

2010-08-02 » 20:17:25
Jessica

Usch, det var en av de dåliga sakerna med att vara gravid, jag blev jättenojig och trodde oxå (fast vågade inte riktigt tänka det onämnbara)nåt var fel om hon inte sparkade på en dag, hade en maskin man kunde lyssna på hjärtat med, den var bra, skönt att få bekräftat att det inte är ngn fara. Det kommer gå jättebra, det känner jag på mig, o jag tror på karma o med tanke på ditt illamående måste du få en "bra" förlossning oxå!

2010-08-02 » 22:49:44

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0