Walk In Closet

Kommentarer
Birgitta

Vad skönt det känns när man läser din blogg att det hela börjar ordna till sig...Att lill kilen mår bra igen och att du mår bra. Önskar dig all lycka i framtiden! Själv börjar jag få separations panik nu när det bara är 5 dagar innan min "lilla! Sara flyttar. Tisdagen är ju hennes sista dag på jobbet

:(

Sköt om dig och familjen! Kramar

2010-12-11 » 15:25:38
Lina

jag köpte extra tjocka o långa bindor (libresse) o sen även nattbindor (always). så nu är jag o pullan redo! :D

2010-12-11 » 15:26:36 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
Lina

ja :)



nej det behövs inte. kommer vara en fighter när jag är där. det var bara det att jag aldrig tänkt på förlossningen, sen slog det mej att den snart är här. o då blev jag sur att jag inte tänkt på den innan o då började jag gråta. men nu är jag laddad o längtar som en toooooka!

2010-12-11 » 16:04:47 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0