Imorgon är det Fars Dag! Grattis på din da...

Kommentarer
Jessica

Heeej!



Ja det kanske kommer ut en liten en som vill ligga nära, nära och då får snugglisen flytta på sig :).



När Lova var bebis ville hon vara nära när hon sov hos mig. Och så är hon fortfarande. Kommer gärna över och kryper in i famnen på mig ibland på mornarna. Tätt, tätt.

Vilda är helt tvärtom. Hon ska ha space. Inte ligga nära, inte sitta i knä och gosa osv. Aldrig somna i famnen, utan ensam.

Ett praktexempel på vilken skillnad det kan vara, trots att de är syskon :).



Och temprament har de båda, viljor av stål från första stund.



Den här graviditeten har varit lika symtomlös som de tidigare. Jag har aldrig haft några vare sig positiva eller negativa åkommor.

MEN, ett stort MEN är att denna gången har jag haft ganska så mkt problem med ryggen, foglossningar.



Det blir 12 månader och nån vecka emellan dem ungefär. Vilda kom 28dec och nästa har BF den 26 jan. Men jag har ju fått båda de andra tidigare så det hoppas vi på även denna gång :).



Ha det bäst och du, snart sitter du där med ditt lilla mirakel <3

kram

2010-11-13 » 21:19:19 BLOGG: http://agni.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0