Kan inte ni;mina bästa läsare;bistå mig i ...

Kommentarer
Jessica

Beskriv ditt liv på sjukhuset med bara låttitlar/artister/album!? Då har du att göra ett tag...:-)

2010-11-24 » 07:42:20
Jessica

Du får ta ett papper o penna o rita, har vi hunnit göra, Stella har hunnit skrivit ett riktigt fint S för första gången, ritat våran katt Einar som hon saknar fast hon aldrig träffat honom, o ritat en bajskorv. Där har du tips på motiv :-)

2010-11-24 » 07:44:02
Veronica

Vet du, jag hörde ditt skratt i morse! Gud vad jag saknar ditt härliga skratt!

Antigen var det någon som har snarlikt skratt som du, eller så hörde jag i syne ;)

Hum.. vilken utmaning.

Jag vill ha ett stalltips som det heter, men inte med hästar utan för kläder och skor för en Nobelfest :) Kan du hjälpa mig med det?

Och inte någon galaklänning som kostar hora, DEEET har jag inte råd med ;D

Puss!

2010-11-24 » 07:59:04 BLOGG: http://veronicareginas.blogg.se/
Frida

jag vill ha tips på nån bra musik att förgylla spotify med!! Nått du tror jag gillar:)

2010-11-24 » 08:47:32 BLOGG: http://frida26.blogg.se/
cicci

Lina! Jag tänker på dig.. undrar när den lille ska komma ut. Nu har jag lite dålig update så jag vet inte om ni vet om det är en tjej eller kille (men kille känns det som) hursomhelst, vilken klädstill kommer du ge honom/henne innan han/hon är stor nog att bestämma själv? Kommer du vara den som tar på lite vad somhelst, tom den gräsliga tischan grannen med dålig smak köpte på Lindex för att den va "sååå söt"? Blir det en mix av din kreativa färgglada stil med Carl lite lagom rockabilly skönrockiga stil till vardags, hmm, jag undrar verkligen: VILKEN KLÄDSTIL KOMMER LINA OCH CARLS BARN HA???... Ytligt? jajjemän, men skoj tanke, absolut!!



Det är så nära nu, väldigt väldigt nära... stor kram

2010-11-24 » 12:26:45
Hannis

jag har en ganska bra sida för dig... allt du behöver är 5 min

www.5min.com/



Där kan du lära dig saker på 5 min.. och du har ganska många såna.. när du kommer hem kommer du vara as bra på att spela bas och göra små roliga kakor.. :) Puss

Jo Stellas bajskorv hade jag velat sett.. ;)

2010-11-24 » 23:22:19

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0