Nej kära vänner-jag har inte blivit igångs...

Kommentarer
veronica

Om du skulle orka så kunde du hoppa jämnfota från ditt rum till andra sidan av avdelningen. Då kanske lillprinsen vill ut och se vad mamma sin håller på med! :-)

2010-11-24 » 19:28:01 BLOGG: http://veronicareginas.blogg.se/
Madde O

En sak är ju iaf säker, ut lär han komma... Förr eller senare! Skönt att veta att ni inte kommer därifrån förrän det är klart. =) Väntar med spänning nu på varje liten uppdatering från dig..! Man vet ju aldrig när det händer.. ;-)

2010-11-24 » 19:44:45
Jessica

Hur känns det? Vill du bara bli igångsatt o få det gjort eller känns det ok att vänta tills han själv vill ut? Hoppas hoppas hoppas han är redo snart, jag tror ju på imorgon ja...

2010-11-24 » 20:46:39
Mikaela

När jag låg där och väntade på att få bli igångsatt eller att det startade av sig själv så smet jag ut (fick permis) på stan och tog en pizza. På natten blev jag igångsatt för blodtrycket steg så. Inte precis det mest perfekta kanske, men jag fick ju slippa vänat iaf. Är dom så dumma och ger mig permis så får dom skylla sig själva...=) Man ligger ju där av en anledning. Du får åxå se till att få permis..;)

2010-11-24 » 21:21:24 BLOGG: http://mickanmickans.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0