Svullen och stor

Kommentarer
Lisa

Jag sätter pengar på 30dagar :) inte vill den busungen vara kvar tiden ut, aldrig! han växer på sig för att komma ut i vinterkylan tidigt :)

2010-10-27 » 12:17:07
Mikaela

Jag hade havandeskapsförgiftning med flisan, blev igångsatt v 37+4 pga det. Fick även med agnes, men senare så jag hoppas att jag slipper denna gången. Inget roligt. Men det är nog ingen fara..=) Mycket vila, mycket myyyycket vila...=) Och det gör du ju ändå..=P

2010-10-27 » 14:21:12 BLOGG: http://mickanmickans.blogg.se/
Hanna

Hoppas det inte e nåt mer på gång! Jag har haft äggvita alla ggr dom kollat men det har aldrig varit nånting mer...

Jag har gått upp ca 17 kg och det utan en enda droppe av extra vätska i kroppen...

2010-10-27 » 17:17:38

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0