Massa tankar i snorigt huvud

Kommentarer
Elin

Jag trodde förut att jag inte passade i färgen vit. Men så finns det ju så olika vita.



2010-09-16 » 13:08:02 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Elin

Hehe, jag vet inte riktigt. Inte kritvit antar jag. Jag tycker det brukar kännas bättre om det inte är något helvitt. Typ en vit bas med ränder eller pricker brukar fungera för mig!



2010-09-16 » 13:15:37 BLOGG: http://elinsegnaunderbara.blogg.se/
Jessica

Ok: * Man orkar inte göra ngt när man är förkyld=tråkigt

* Man kan inte passa i allt

*du har så mycket fin/gå ut kläder o just nu är du mest hemma o kanske inte svassar omkring i snygga klänningar o klackar

*smått är alltid godare, haha typ iaf i matväg

* elaka äldre människor kanske inte har varit öppna för allt dom kunnat lära sig under livet o därför inte är det minsta visare

*Om fem år har ni två pojkar o en tjej o dom vita fina väggarna har vissa inslag av krita här o där :-) * glassen tar slut för att du är ett glassmonster ;-) Krya på dig finaste Lina!

2010-09-16 » 14:31:37

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0