Trött kille har somnat i min famn med mitt...

Kommentarer
Sandra

Äh fyfan vad vidrigt det var :S & hur fan såg det ut där inne? Såg ju ut som nån gammal jävla sommarstuga. Ingrodd skit i ryggstöden & sittplatserna kändes inkletade i hårvax, fastna liksom med bomullstightsen typ.. & medans jag satt & väntade på att karln skulle komma med maten så kom en flottig jävel & sopa mig på skorna, vad är det för jävla skit..? Han liksom klämde sig mellan ungarna för att komma åt. Vart svinsne. OCH SEN, när jag väl, efter hundra år fick min burgare så var allt kallt & osten var inte ens lite smällt nånstans. SISTA GÅNGEN JAG ÄTER DÄR!!!

2011-04-02 » 19:53:18 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/
Lina

oha va mys <3 heidi hatar att ligga i min famn sådär.. om hon inte ska ha mat då.. annars blir hon rastlös som fan o vill ner i babygymet o sprattla :p

2011-04-02 » 20:59:59 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0