Han som kablar ger

Kommentarer
Sandra

Sv; Nej men fyfaaaan, vilken jävla otur du haft. Nu har det snart gått 9 timmar & munnen blir bara värre känns det som :( Man får helt enkelt bita ihop.. Ah kanske inte bokstavligt talat då :P Jo, dom sågade den här jäkeln också. & mitt i sågningen så gick bedövningen ur. SATAN I GATAN vad det ilade. Har aldrig vart med om nåt liknande förut. Obehagligaste känslan någonsin. Hmm, jag tror inte jag får i mig barnmat ärligt talat :/ Jag tycker det är sjukt vidrigt. Hade jag kunnat öppna munnen mer än 2 cm nu så hade jag strimlat en falukorv & käkat den på andra sidan av munnen. Men det gör ju så förbannat ont.. Sen att käken låser sig titt som tätt gör det ju inte bättre. Aja, vad som helst för att lindra huvudvärken :) Jo, hur gick det för dig att borsta tänderna där bak efter allt, kunde du borsta tanden brevid den utdragna samma dag?

2011-08-17 » 23:41:10 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/
Sandra

Sv; Det ska jag testa.. Har ju inte ätit nåt idag så har ju ingen mat liggandes på tänderna, så munskölj får funka ikväll :) Jo jag fick ta 3 sputor först, sen 3 igen, sen 2 strax efter.. Obehagliga saker. Haha, dom är så stora så man tror ju att dom sticker in dom i hjärnan. Ja jag hoppas för allt i världen att bli av med värken :) & du, tack för din omtanke & dina tips. Du är superduper go :)

2011-08-17 » 23:56:14 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0