Naiv Empat

Kommentarer
Andrea

Läser ditt inlägg. Mina käkar spänner sig, munnen blir till ett smalt sträck och jag känner ilskan dunka i huvudet ännu en gång.

Det skulle ha kunnat vara mig du skriver om, den naiva och godtrogna. En liten människa fylld med medkänsla och empati som gång på gång får sig en törn. Ofta är det sv samma energislukande och utnyttjande väsen som inte är värda min vänskap. Men återigen ger man av sig skälv, men till vilken nytta frågar jag mig?!

Du skriver ett inlägg i ord, du fyller ditt papper med fina bokstäver. Jag hade tyvärr bara fått ur mig en massa utropstecken, stora bokstäver och svordomar. Du får till det så bra!!



Skål för oss godtrogna jävlar ;D

2011-08-25 » 08:01:09
Andrea

Hihi, med andan i halsen och en bultande tinning hamnade det en massa felstavningar i mitt förra inlägg...

Haha, men är man arg så är man ;)

Kram på dig!

2011-08-25 » 08:04:40

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0