Men synd om då

Kommentarer
Sandra.B

Inte kul med mens ont :-( men är nästan lite avis på dig som har det.. Själv har jag fått ont i fogarna och känner mig stooor.. Längtar efter bebis nu.. Hade jag haft mens ont innebär ju det att bebis var hos oss.. Borra ner näsan i eran fina prins å tänk att smärtan snart är över.. Skickar en styrkekram till dig underbara lina! KRAAAM!

2011-06-25 » 14:32:00
Sandra.B

Inte kul med mens ont :-( men är nästan lite avis på dig som har det.. Själv har jag fått ont i fogarna och känner mig stooor.. Längtar efter bebis nu.. Hade jag haft mens ont innebär ju det att bebis var hos oss.. Borra ner näsan i eran fina prins å tänk att smärtan snart är över.. Skickar en styrkekram till dig underbara lina! KRAAAM!

2011-06-25 » 14:33:12

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0