Bort med magtrassel!

Kommentarer
Sandra

Jag vart påkörd 2004 på riksvägen vid säters järnvägstation. jag hade druckit & sprang rätt ut i vägen & flög rätt in i rutan & krossade den med skallen, hade slutat andas så dom fick skära upp & köra in en slang i halsen.. Sprucket skallben & glas i hela ansiktet, samt sne käke. hamnade på intensiven & vaknade efter några dagar med världens största skalle. hade ingen aning om vad som hade hänt. Jag hade blåögon & stygn i hela ansiktet. Så efter det gick mitt liv åt skogen. Eller jag har fått det jävligt svårt att leva ett normalt liv. Så sen 2004 har jag haft huvudvärk, som blivit värre med åren. Undersökningar efter undersökningar & inte förs idag hitta dom felet, & det satt i min trasiga käke. jag kommer bli heeeelt återställd. Bättre sent än aldrig :) sen att mina vänner inte fattar att det här är stor för mig förstår jag inte. Att det ska vara så svårt att sätta sig in i en annans situation när dom sett med egna ögon hur jag kämpat. Nej nej.. Blinda jävla arslen. Haha ursäkta. Men är bara så besviken.

2011-03-08 » 11:22:40 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/
Frida

aaah, vilken liten sömntuta. Härligt:)



puss

2011-03-08 » 16:40:46 BLOGG: http://frida26.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0