Mango från Gabriel

Kommentarer
saralovisa

Alfons är 9 månader och en vecka och den här fasen känns som att den startade förra veckan typ.

Han drömmer så mycket mardrömmar att så fort han somnat så vaknar han i gråt eller skrik nästan omedelbart. Man ser att han är så trött men han får ingen ro! Jag känner mig så hjälplös! Det enda som fungerar efter många försök är att låta honom ligga nära intill eller på magen. Försöker jag lägga honom i egen säng så står han och skriker förtvivlat tills han tappar andan eller tills vi ger upp våra försök att roa honom med sång och sagor!

Det värsta av allt är att det känns som att vi gör fel. Att andra barn somnar i egen säng och att vi misslyckas för att vi skulle ha bristade rutiner.

Men det har vi ju inte! Han har ju svarat jättebra på rutinerna tidigare men något har hänt!



Oj... nu vart det lite skrikpanik här i kommentarfältet men jag tänker att du tycker om mig ändå? ;)



Ja, alltså det går upp för mig mer och mer hur mycket fina vänner jag har. Det trodde jag aldrig som liten! Jag hade inte en enda vän i skolan förens 5:e klass! Vilken helvändning livet tog!



Hatten av till oss fantastiska kvinnor1

2011-11-19 » 21:18:34 BLOGG: http://saralovisa.webblogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0