peppad inför kvällen

Kommentarer
saralovisa

Åh hejja vad kul!

Jag ska över till Teresa och käka tårta, rätt bra tröstpris när man inte ska ut och galeja!;)



Ja alltså jag är inte mycket för att göra beställning av motiv, eftersom jag aldrig vet om jag kommer att verkligen "känna" för det. Det krävs ett innerligt engagemang för att jag ska bli nöjd med en målning. Men enklast är nog att ni pekar ut vilka ni gillar. Så att jag har en uppfattning om vad som tilltalar, vad ni hade velat se för storlek och så.

Kanske finns det någon som är halvfärdig som ni är sugen på eller så får ni första tjing på att spana in kommande målningar och paxxa!



Ha så kul ikväll nu Lina!

2011-11-12 » 20:09:36 BLOGG: http://saralovisa.webblogg.se/
LePoop

Wow snygging!



Tänk så skoj det hade varit att få göra sig i ordning och ta sig ut på något skoj. Ut på lokal här är bara döden, men ett spännande kalas hade jag inte tackat nej till. Ha så skoj!

2011-11-12 » 22:17:25 BLOGG: http://lepoop.wordpress.com
Michaela

Snygga du! Hoppas du hade kul och mår bra idag ;-)

2011-11-13 » 08:09:59

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0