Var sugen på allt det söta vi köpte hem i ...

Kommentarer
saralovisa

OMG SÅ GOTT!



Men yeey vi fixar med håret samtidigt. Vilka superheros vi är!



Tack så jättemycket för din kommentar imorse, den satte som en positiv snurr på hela dagen.



Lina. Du är en fantastisk kvinna! Lyllo din karl och son!. Mums vilken kvinna dom har vid sin sida!



Nu håller vi tummar och tår för att vi ska bli snygga i våra nya hår!

2011-10-12 » 22:11:19 BLOGG: http://saralovisa.webblogg.se/
LePoop

Men vafan, jag känner mig bombarderad med bilder på godsaker ikväll. Men hur som, som jag skrev i min blogg:



Japp, född, uppvuxen, utflyttad och tillbakaflyttad är jag. Avesta har jag... åkt förbi. :) Kanske ätit en pizza där för hundra år sedan. Den var god, om jag minns rätt. :)



Resten av frågorna ska jag göra ett inlägg av sen. Håll utkik!

2011-10-12 » 22:44:42 BLOGG: http://lepoop.wordpress.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0