Handdisk

Kommentarer
Sandra, Colins mamma

Vad bra, vi är med nöjda. När vi väl fick fast den :)

2011-09-07 » 21:23:30 BLOGG: http://sandrahupdate.blogg.se/
VelourVenus i egen högfärdig person

Ja just ja.. disken.. den har jag förträngt (igen) :S



SV: Ja, jag tror att luggen var ett bra val. Det var det jag behövde! en lugg att rama in ansiktet med :) Men visst lever den sitt eget liv! speciellt livlig är den utomhus och på morgonen :D



Jag pluggar till lärare. Det är ganska ironiskt med tanke på att jag alltid vantrivts i skolan och alltid känt mig missanpassad. Dessutom är jag dyskalkylektiker (typ sifferblind) och har koncentationssvårigheter... Så idag fick jag en smärre kris då jag förstod att jag har spenderat, och kommer att spendera, hela mitt liv inom skolan :P

Anyways, jag blir gymnasie-/högstadielärare i bild och svenska.

2011-09-07 » 22:43:53 BLOGG: http://velourvenus.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0