LindaT med bebé(dagens rim)

Kommentarer
Sandra

Sv; Joru, det ska jag ta & göra.. Det är som så att när jag var på smällen så hade jag ofta feber & halsbränna. typ som att jag var förkyld. men kände att det inte skulle hålla i längden att sitta & proppa i sig en massa piller & skit som endå bara försämrade mitt immunförsvar (för jag har jävligt bra immunförsvar, så varför göra det dåligt?) Så när jag jobba på äldreboende sista tiden när jag var höggravid så var det en tant som sett att jag ofta var febrig & hade ont i halsen, då tipsade hon mig om att koka svartvinbärssaft & dricka den medans den var ganska varm. Nästan så man brände sig på tungan, så varm. & det fungerade.. Jag vart av med både feber & halsbränna. Så det där har jag kört med sen dess, & det fukar nästan alla ggr :D Bättre än all febernedsättande jag testat. & dom där förkylningstabletterna man tar innan en riktig förkylning bryter ut (vet inte vad dom heter, men nåt på E).. Det är bara saft som hjälper för mig :p Så det där kör jag med på Emmy också. När hon har feber så kokar jag saft & ger na i flaska, ist för alvedon.

2011-09-15 » 10:28:45 BLOGG: http://ohstrom.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0