Gankelonken

Kommentarer
LePoop

Måste kännas jobbigt att vara begränad verbalt på det viset. Maria fick afasi mot slutet och hon tyckte det var väldigt jobbigt och förvirrande. Men alltså, folk vet i allmänhet tyvärr inte vad afasi är och om man inte är medveten om det så blir det svårt att dra paralleller när folk förväxlar eller tappar ord. Man borde öka medvetenheten om det. Är säkert många som lider av det men inte vågar säga eftersom det är främmande för folk. Jag spekulerar. Kram.

2012-06-26 » 11:20:40 BLOGG: http://lepoop.wordpress.com
Hannis

Hur skiljer man det ifrån stress? Jag tappar ord hela tiden och är super nervös att jag fått mammas sjukdom.. Men jag antastat det ör stress. Hur skiljer sig detta från stress..

Frågar den som inte vet nåt om sjukdomen

2012-06-26 » 18:29:20
Hannis

Hur skiljer man det ifrån stress? Jag tappar ord hela tiden och är super nervös att jag fått mammas sjukdom.. Men jag antastat det ör stress. Hur skiljer sig detta från stress..

Frågar den som inte vet nåt om sjukdomen

2012-06-26 » 18:29:21

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0