Fördomar pga utseende

Kommentarer
Vronkan

Vi är ju säkert miljoner människor som ÄLSKAR dig för den du är. Åsikter, uttalanden OCH stil. :)

2009-08-31 » 22:21:00 BLOGG: http://jvil.blogg.se/
Hannis

Finns bara en som dig och du är helt underbar!



Du är den starkaste jag vet och den modigaste!



Jag tycker du är vacker både utan på och inuti..



2009-08-31 » 23:29:47
Siv

Fortsätt vara du.

2009-09-01 » 07:26:41
Helena

Älskar dig för just den du är, mest av allt för din fantastiska insida men även för att "din uppsyn" alltid förgyller vår fantastiska värld som vissa dagar kan kännas grå & trist. De dagarna är vi många som är extra glada över just "din uppsyn". Fram för fler fantastiska Linor :)

2009-09-01 » 18:57:44
Mia

..fick lära mig den brutala vägen att endast 10% av alla som träffar en ÄLSKAR en. Och det är DOM vi ska fokusera på! Hur mkt jag än vänder och vrider mig så KAN jag inte vara alla till lags. Den insikten var viktig och gör att jag nuför tiden pekar finger i trafiken åt idioter, samtidigt som jag skrattar högt av frihet!



Jag är en av dom där i 10% högen... Jag älskar dig FÖR att du är du och du är fantastisk precis som du är!



KRAM

2009-09-02 » 12:16:54

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0